Garancija in vračila
Garancija in vračila
1.) Vračilo blaga: Kupec je ob prevzemu dolžan preveriti blago in takoj sporočiti morebitne nepravilnosti ali poškodbe dostavljavcu, ali ob osebnem prevzemu osebju podjetja. V primeru nepravilnosti se kupec lahko dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Če kupec naroči blago prek spletne trgovine Aromazen, ima pravico v 14 dneh po prejemu blaga odstopiti od pogodbe. To lahko stori pisno prek elektronske pošte, po redni pošti, osebno na sedežu podjetja, ali po telefonu (040 774 484).
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano, v originalni embalaži in nespremenjeni količini na lastne stroške vrniti podjetju v 30 dneh po oddaji obvestila o odstopu. Podjetje ni dolžno sprejeti blaga, če je bilo uničeno, pokvarjeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen v primeru, ko gre za reklamacijo.
Priložena mora biti kopija originalnega računa. Če je odstop izveden v skladu z zakonskimi določili in pogoji poslovanja, bo podjetje kupcu v najkrajšem možnem času, najkasneje v 15 dneh od prejetja vrnjenega blaga, povrnilo plačano kupnino.
2.) Stvarna napaka: Kupec lahko uveljavlja stvarno napako, če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno ali posebno uporabo, ki je bila prodajalcu znana. Pravico do uveljavljanja stvarne napake kupec sporoči prodajalcu z natančnim opisom napake in omogoči pregled artikla. Pravice kupca pri stvarni napaki so urejene z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Reklamacije: Reklamacija se upošteva, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec ob prodaji obljubil, če so bili poslani napačni izdelki, ali če izdelek kakorkoli odstopa od naročila. Če je reklamacija upravičena, bo prodajalec izdelek popravil ali zamenjal in ga na svoje stroške dostavil kupcu. Če napaka nastane zaradi nepravilne uporabe izdelka, bo ta na stroške kupca vrnjen nazaj.
Reklamacijo lahko kupec vrne osebno ali pa po dogovoru izdelek vrne po pošti na stroške prodajalca. Pošiljk z odkupnino podjetje ne sprejema.
3.) Garancija: Podjetje PIRO Innovations d.o.o. nudi najmanj 12-mesečno garancijo od dneva dobave blaga. Če izdelek ne izpolnjuje garancijskih pogojev ali obljubljenih lastnosti, ima potrošnik pravico najprej zahtevati popravilo. Če popravilo ni izvedeno v 30 dneh, mora proizvajalec izdelek zamenjati. V primeru neskladnosti izdelka lahko kupec zahteva vračilo ali znižanje kupnine. Garancija velja na ozemlju Republike Slovenije.
Za morebitna vprašanja ali dodatne informacije pišite na info@aromazen.si.